fredag 27 mars 2009

PROV =(


Idag (fredag) hade vi ett fysik prov. det var jättemånga som sa att det skulle bli svårt men jag kunde svara på alla utom en fråga. det var en fråga som man kunde få 3 poäng på men jag kunde bara två svar men strunt samma =) sen på torsdag nästa vecka så har vi ett tyska prov, test, kunskapskontroll eller sektions test (Robert Blum har lite svårt att bestämma sig vad det ska hetta) och jag orkar inte med det för förra veckan hade vi ett engelskt prov, test, kunskapskontroll eller sektions test (samma ska här Robert Blum kan inte bestämma sig). Jag orkar inte !!! ja just det sen var det matteprovräkning förra vecka på måndagen eller tisdagen (man fick välja själv vilken dag man skulle göra det på) fast det fick jag 22/25 och det var MVG *stolt* sen om några veckor (typ efeter påsklovet) ska det vara ett biologiprov.

gahh orkar inte med det här =( men det måste man väl göra elr?
fast detta är bara proven sen har vi andra läxor oxå :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar