söndag 1 mars 2009

Tre dagar på raken

Orkade inte lägga in något inlägg igår eller i förgår, så vi får ta det idag :)

Fredag: Efter bion kom jag hem och gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig (kom i säng ca 22.40). Hon jag var i stan med hade pekat på en bok i biblan dagen innan som hon tyckte att jag skulle läsa och när jag började läsa så fastnade jag direkt. Så jag låg och läste i den tills ca 01.40. Somnade gjorde jag nog 01.55.

Lördag: Vaknade vid 09.00 tror jag men jag vet inte. Jag hade inte hunnit läsa färdigt boken, så jag fortsatte att läsa. Kl. 10.40 ringde mina kusiners mamma Jill och frågade om jag och min lillasyster Ida ville följa med in till stan. Ida tackade ja men jag sa att jag nog hoppade över det. Ida skulle träffa dom på Rödebyelverk kl. 11.40 och jag, min pappa och min lillebror Markus skulle till Emeryd och kappa upp ett träd. Så jag hade lite bortom, för på tjugo minuter skulle jag klä på mig, ducha håret, äta frukost, mata hundarna, gå ut med hundarna och klä på mig för att åka. Vi blev lite sena men det blev Jill oxå så det gjorde inget. Efter att pappa hade plockat ihop lite saker och bytt bil körde vi och kappade trädet. Jag mätte trädets stubbe och den var 74 cm i diameter. Klockan typ 16.20 kom vi hem igen. Jag var jättetrött men vi skulle fira mig, för när jag fylöde år den 18 fed så var jag inte hemma, så jag fick hålla mig vaken. Även denna kväll låg jag och läste i forstättningen i boken jag läste på morgonen. somnade runt 24.00.

Söndag: Sov tills ca 09.00 sen steg jag upp, duchade håret och åt frukost. var tvungen att gå ut med hundarna tillsammans med Ida. Sen har jag bara latat mig hela dag och önskat att det inte blir måndag men det verkar som om det blir det i allefall :( Ska nog gå och lägga mig snart för jag är rätt trött idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar