torsdag 2 april 2009

Det gick dåligt =(


Har nog inget att skriva förutom att det gick jättedåligt idag på tyskan. Jag hade övat mkt tyckte jag men när jag fick provet framför näsa fick jag minnesförlust men jag tror att jag får över G i alle fall =) Eftersom att jag inte har något mer att skriva så lägger jag in en dikt =))



Jag är inte smal
Ingen killes första val
Inte söt, inte snygg
Jag är blyg & alldeles för skygg
Jag är inte precis som en fallen stjärna
Jag lär aldrig få bli brud, bara tärna
Hur jag mår, är det ingen som frågat
Inte ens du, du kanske inte bryr dig.
Jag är ingen prinsessa som lagts på en ärta
Men tänk efter, jag har faktiskt ett hjärta


1 kommentar:

  1. Hej kompis!
    Jag tyckte verkligen att den dikten var jättefin, så jag var bara tvungen att kopiera och lägga in den på Husmus-bloggen!! Hoppas att det inte gjorde nåt!
    Om vi inte hörs innan påsk, så: GLAD PÅSK!!

    /kram från Karlsson <3

    SvaraRadera